Tendens Communicatie in toerisme en recreatie | online en offline

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
32,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 30,64 i
+
Bestel
ISBN: 9789037228489
Uitgever: Edu'Actief
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Alberdien Terpstra
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
NUR: Educatieve uitgaven algemeen

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.

Als frontofficemedewerker ben je het aanspreekpunt voor de klant of de gast. Dat kan aan de balie zijn, maar ook telefonisch of via internet en sociale media. Je zorgt voor een persoonlijke dienstverlening zonder de belangen van het bedrijf uit het oog te verliezen. In dit theorieboek lees je alles over communicatie in je functie, zowel online als offline. Klant- of gastgericht gesprekken voeren, effectief schrijven, online en offline communiceren, promotionele teksten en rapporten en verslagen worden allemaal behandeld. Specifieke kenmerken voor verblijfsrecreatie, dagrecreatie, hotel, reisbranche en toeristisch informatiebedrijf worden apart toegelicht.

Bij dit theorieboek horen de frontoffice- en backoffice-werkboeken uit het basisdeel: Verblijfsrecreatie, Dagrecreatie, Hotel, Reisbranche en Toeristisch informatiebedrijf. In alle Tendens Toerisme en recreatie profieldeel-werkboeken wordt verwezen naar dit theorieboek.